Select Page

Sponsoring tenisa: Del Potro razem z Peugeotem, IMG w roli doradczej Amerykańskiej Federacji Tenisowej, kontrakt Tsongi z Capri-Sun

Delpo wraca na kort z nowym kontraktem

Advertisements

Argentyński tenisista Juan Martin del Potro podpisał kontrakt z samochodową marką Peugeot. 26-latek będzie ambasadorem marki francuskiego producenta w rodzimej Argentynie. Finansowe warunki umowy nie zostały podane, natomiast umowa została podpisana na okres minimum trzech lat.

Globalnym ambasadorem marki Peugeot jest serbska gwiazda i lider męskiego rankingu ? Novak Djokovic.

Del Potro ? były numer cztery rankingu ATP i triumfator US Open ? wraca do rywalizacji turniejowych po kontuzji nadgarstka.

IMG pozostaje firmą doradczą USTA do roku 2025

Firma IMG będzie kontynuować doradztwo dla USTA (United States Tennis Association) czyli Amerykańskiej Federacji Tenisowej w zakresie negocjacji praw medialnych dla wielkoszlemowego US Open po odnowieniu umowy konsultacyjnej (consultancy agreement) z narodowym związkiem.

Gigant agencyjny będzie nadal doradzał USTA w zakresie sprzedaży praw poza USA, Kanadę i Amerykę Łacińską aż do roku 2025, nowa umowa będzie ważna w roku 2017.

Agencja IMG jest zaangażowana w negocjacje praw medialnych Amerykańskiej Federacji Tenisowej na Europę, na Bliski Wschód, Afrykę oraz Azję od roku 2013.

Według tejże agencji zeszłoroczny turniej wielkoszlemowy US Open był oglądany w 200 krajach a transmisje telewizyjne, zarówno te krajowe jak i międzynarodowe obejmowały ponad 60 tysięcy godzin przekazu.

?Jesteśmy pod wrażeniem w jaki sposób IMG zwiększyła ekspozycję i przychody US Open od czasu kiedy zaczęliśmy wspólną pracę i oczekuję rozwoju naszego partnerstwa oraz wzrostu widowni nawet dłużej niż przez dziesięć następnych lat? ? powiedział dyrektor wykonawczy USTA Gordon Smith
Ed Mallaburn, dyrektor sekcji tenisowej w IMG Media dodał: ?To jest duży głos zaufania ze strony USTA, który pozwoli nam pracować w skali długoterminowych celów na rzecz US Open. Nasze doświadczenie oraz wiedza na kluczowych rynkach świata przyniesie korzyści dla tego prestiżowego wydarzenia?.

W tym roku US Open rozpoczyna się 31-ego sierpnia. Obrońcami tytułów w grze pojedyńczej są Serena Williams oraz Marin Cilic.

Tsonga z Capri-Sun

Francuska gwiazda tenisa Jo-Wilfried Tsonga podpisał umowę z firmą Capri-Sun.
29-latek, obecnie sklasyfikowany na miejscu 12 w rankingu światowym będzie promował markę dziecięcego napoju do końca roku 2016. Jego wizerunek pojawi się na specjalnie stworzonych kartonach Capri-Sun, a także w różnych aktywnościach na polu mediów społecznościowych.
Porozumienie było nadzorowane przez agencję Sportfive.

?Capri-Sun to marka dla której świadomość jest bardzo ważna? ? powiedział Ilan Ouanounou, wiceprezydent ds. handlowych i marketingu w Capri-Sun. ?Przy współpracy z Jo-WilfriedemTsongą, Capri-Sun korzysta na popularności tenisa ? drugiego ulubionego sportu Francuzów ? w celu promowania aktywnego trybu życia?.
?Również wybraliśmy Jo-Wilfrieda Tsongę ze względu na jego atrakcyjną i “too cool” osobowość, która czyni go tenisistą lubianym także przez mamy i dzieci?.

Tsonga dodał: ?Uprawianie sportu jest bardzo ważne dla dzieci. Miałem szansę robienia tego od czasu kiedy byłem małym chłopcem i uważam, że pomogło mi to w ustaleniu celów i ciężkiej pracy. Dzisiaj zachęcam wszystkie dzieci do przygody ze sportem, która sprzyja rozwojowi osobowości, ale także budowaniu przyjaźni. Dlatego też jestem bardzo zadowolony, że będę ambasadorem Capri-Sun, “too cool” napoju dla dzieci?.

Źródło: sportspromedia.com

Advertisements
Advertisements

Podobał Ci się ten artykuł?

Dołącz do nas i nie przegap żadnego ciekawego artykułu ani newsu.

Dzięki za zapis.

About The Author

love4tennis.pl to platforma internetowa, która ma łączyć entuzjastów tenisa. Kibiców z Polski z resztą świata. Chcemy czerpać doświadczenia międzynarodowe i przekładać je na polski grunt. Chcemy uczyć się od najlepszych i przekazywać polskim odbiorcom światowe trendy w tenisie. Chcemy wzbogacać wiedzę Naszych polskich kibiców i ludzi związanych z tenisem aby rozwijali się, aby wprowadzali w swój warsztat szkoleniowo-edukacyjny nowe sposoby myślenia i kreacji tenisowej. Chcemy popularyzować tenis w Polsce jako sport otwarty na ludzi.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyniki na żywo

Yahoo Tennis & BBC Tennis

Stakehunters

Wideo Newsy

Valverde System

ATP Tennis Radio

Sprawdź to

topspin-pro

Yop Polls

Któremu zawodnikowi kibicujesz? Which player of #NextGen you like the most?

Zajrzyj na facebooka

Wybierz coś dla siebie

wyniki na żywo

Zobacz naszego ebooka

Piłka nożna Livescore

Ebook oraz audiobook

PATIENCE, PERSISTENCE, PRESTIGE, PROGRESS

www.btatennis.com BARCELONA TENNIS ACADEMY