Marketingowy tenisowy flesz

Marketingowy tenisowy flesz

FFT z Lacoste

Francuska Federacja Tenisowa (FFT) przedłużyła umowę z francuską marką odzieżową Lacoste. Kontrakt podpisano na kolejne sześć lat.

W ramach umowy firma dostarczy ubrania dla reprezentacji Francji w Pucharze Federacji (Fed Cup) i Pucharze Davisa (Davis Cup) oraz drużyn juniorów i drużyn tenisa na wózkach (wheelchair tennis).

Zostanie również wydana licencjonowana kolekcja pod wspólną marką Lacoste i „Equipes de France”. Do sprzedaży ma trafić w 2021 roku.

Firma Lacoste wspiera rodzimy tenis od wielu lat. W 2018 roku odnowiła partnerstwo z turniejem wielkoszlemowym French Open w ramach umowy z FFT, która trwa do 2025 roku. Lacoste jest obecnie partnerem premium paryskich zawodów obok Emirates, Oppo, Peugeot i Rolex.

Inne marki konkurujące o te prawa to Le Coq Sportif czy Nike.

“El Manacori” z Banco Santander

Rafa Nadal, aktualny lider rankingu ATP, zwycięzca zeszłorocznych turniejów wielkoszlemowych – Rolanda Garrosa i US Open, triumfator Pucharu Davisa w Madrycie, został ambasadorem grupy Banco Santander.

Na mocy wieloletniej umowy będzie promował usługi i produkty banku.

“Rafael jest jednym z najlepszych sportowców świata i najlepszym sportowcem w historii Hiszpanii, ale ma też coś, co dla mnie jest najważniejsze. Ma wartości, które podzielamy w Santander” – powiedziała Ana Botin, prezydent grupy bankowej

“Cieszę się, że mogę wrócić do rodziny Santander i zostać jej ambasadorem. Bardzo ekscytujące jest dzielenie się ich zwycięskim duchem oraz wartościami codziennego wysiłku i chęci walki, aby osiągać wyznaczone cele. Oczywiście sposób, w jaki osiągamy nasze cele, jest równie ważny, jak ich osiągnięcie” – dodał Rafa.

“Superstar” tenisa światowego będzie występował jako ambasador marki w różnych kampaniach reklamowych, nie tylko w Hiszpanii, ale także w innych krajach, gdzie Santander prowadzi swoją bankowość.

Wcześniej Hiszpan był związany między innymi z grupą Banesto świadczącą również usługi finansowe.

RAI z ATP Finals w Turynie

Włoski nadawca publiczny RAI zapewnił sobie prawa do turnieju MASTERS mężczyzn kończący sezon ATP World Tour na trzy lata, od roku 2021 do roku 2023.

Umowa zawarta z ATP (Association of Tennis Professionals) a dokładniej z ATP Media oraz z agencją IMG gwarantuje nadawcy mecze z zawodów i ich wybór każdego dnia rywalizacji.

Prawa medialne jak wyżej wspomniano nabyto na trzy lata a turniej będzie odbywał się w Italii przez pięć lat. Turyn zatem zastąpi Londyn gdzie w “O2 Arenie” od 2009 roku startowali najlepsi zawodnicy sezonu. Dokładnym miejscem rozgrywek tenisowych będzie “Pala Alpitour Stadium”.

Mecze tenisowe i turnieje pokazywane są we Włoszech także przez stacje Supertennis oraz Sky Italia (m.in Wimbledon, ATP Masters 1000 oraz niektóre z rangi ATP 500 i ATP 250).

Źródło: sportmarketing.pl oraz sportspromedia.com

Podobał Ci się ten artykuł?

Dołącz do nas i nie przegap żadnego ciekawego artykułu ani newsu.

Dzięki za zapis.

About The Author

love4tennis.pl to platforma internetowa, która ma łączyć entuzjastów tenisa. Kibiców z Polski z resztą świata. Chcemy czerpać doświadczenia międzynarodowe i przekładać je na polski grunt. Chcemy uczyć się od najlepszych i przekazywać polskim odbiorcom światowe trendy w tenisie. Chcemy wzbogacać wiedzę Naszych polskich kibiców i ludzi związanych z tenisem aby rozwijali się, aby wprowadzali w swój warsztat szkoleniowo-edukacyjny nowe sposoby myślenia i kreacji tenisowej. Chcemy popularyzować tenis w Polsce jako sport otwarty na ludzi.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyniki na żywo

Yahoo Tennis & BBC Tennis

Stakehunters

Wideo Newsy

Valverde System

ATP Tennis Radio

Sprawdź to

topspin-pro

Yop Polls

Któremu zawodnikowi kibicujesz? Which player of #NextGen you like the most?

Zajrzyj na facebooka

Wybierz coś dla siebie

wyniki na żywo

Zobacz naszego ebooka

Piłka nożna Livescore

Ebook oraz audiobook